Underbar dag!

Idag är det kanske den underbaraste dagen i år! Eller inte kanske, det är den underbaraste dagen i år - om man tänker på vädret. Det har varit närmare 18 grader om jag inte misstar mig? Sol fast med moln och blåst men ändå otroligt skönt! Äntligen lite solstrålar, heja vädret! 

Så vi spenderade större delen av dagen i en park i norra London och låg där och njöt utav solen. Aaah, så underbart! Det är ett riktigt "ikväll-ska-vi-äta-grillat-väder". Men det ska vi inte... folk grillar inte riktigt på samma sätt här tycker jag, och om de gör det så är det ändå inte samma sak... jag föredrar svenskt! Så, istället ska jag träffa min svenska vän Catrin och äta något någonstans med henne istället. Då blev det ju iallafall lite svenskt av det hela. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0