Tyst som i graven

Här har det sannerligen stått stilla och jag har ingen ursäkt alls mer än att mitt hjärna har fullt fokus på allting annat än på bloggen. Jag drabbas tre gånger om dagen av panik för att åka hem, så jag spenderar all arbetstid med att pussa och krama på mina barn så mycket som jag bara kan. Jag måste ju passa på medan jag har chansen. 

Onsdag är det idag iallafall och det betyder att imorgon vid den här tiden har mamma landat i London och om ca 1 och en halv timme kommer jag att få träffa henne! Jag vet att jag tjatar om detta, men det och paniken för att åka hem är typ precis allt som snurrar i mitt huvud. Det gör mig trött, och jag sov inte så bra i natt så jag ska ta en powernap nu ett tag innan jag tar tag i tvätten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0