Sjukdom sjukdom sjukdom...

Alltså jag vill inte vara med längre.. jag har varit förkyld i princip hela mars månad, i söndags var jag magsjuk och spydde varje halvtimme och sedan trodde jag att "ja, nu är det äntligen över!" men tji fick jag för nu ligger jag här igen och mår illa, alltså riktigt jävla illa, och fryser gör jag också så det känns som jag har feber men det har jag tack och lov inte, men det är så jobbigt att må illa ju! Det är ju visserligen lite tur (om man nu kan kalla något med illamående "tur") att min kropp kunde vänta tills Sofia farit hem iallafall. Så jag har något att vara "glad"... 

Så↑ långt hann jag skriva innan det var dags att springa och tömma magen, om än den knappt tömdes.. Kul info, I know, men nu vet ni hur läget ligger och det betyder att även jag ligger, och kollar på film resten av kvällen även fast jag egentligen måste jobba.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0