Sista kvällen som 18åring!

I Sverige är jag alltså 19 år nu (det märks på facebook) men här har jag fortfarande en timme kvar. Under denna timme sörjer jag mest att jag börjar bli gammal... skämt! Men jag sörjer att jag inte får lyssna på mina Astrid Lindgren sagor som jag alltid brukar göra kvällen innan min födelsedag och det har jag gjort så länge jag kan minnas, men i år bryts den trenden. Det var väl kanske egentligen lite på tiden, men jag är verkligen på riktigt lite ledsen, jag har letat internet runt efter ljudböcker där Astrid Lindren läser Pippis, lillerbrors och Bullerby-Lisas födelsedagar. 

Men livet går vidare. Jag ser framemot imorgon istället så nu ska jag sova och vakna som 19åring på riktigt, Godnatt från 18åriga Rebecka! 
Förra året dansade jag in min födelsedag!

Update: JAG HITTADE PIPPIS FÖDELSEDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0