Panik!

Okej, förlåt att jag tjatar men jag pratade lite med Christin och planerar in helger och jag insåg just att jag har lite löst planerat alla mina helger som jag har kvar, utom en! Paniken steg när jag insåg hur få helger det faktiskt är.. paniken stiger ännu mer när jag tänker på min födelsedag som jag "ska/måste" fira... alltså jag vill ju MEN, jag har ingen aning hur, eller vars, eller någonting.. och det är ju inte ens länge kvar så jag måste ju liksom planera..

..och planera gör att jag får panik för att det är så lite tid, så då kom jag på att eftersom att som det ser ut nu så är den bästa helgen för mig att fira den första helgen i maj och då har jag bara två helger kvar innan jag åker så då kan jag ju passa på att ha det som "hejdå-fest" också, det funkar ju.. men fortfarande, hur? och var? och... bajs. Jag suger på det här. Vad jobbigt allting kändes plötsligt.. hemma har jag ju aldrig orkat eftersom valborgs är dagen efter och alla festar då iallafall, men här finns det ju ingen valborgsmässoafton att luta sig emot... bajs igen. Jag måste ordna upp det här. Genast! 
Insåg nu att det knappt finns några bilder från min födelsedag förra året. Bara på Albin faktiskt, de andra är från kvällen innan (Jag blev ju 18 efter tolv så självklart måste jag ju ut då, hduuh)
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Oroa dig inte, är din födelsedag vacker ändå! :)

Svar: Sie werden bald in der Lage sein zu sprechen, ohne google translate mein Freund Schwedisch!
Rebecka Wallgren

2013-04-09 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0