Nya väskor

Idag när jag vaknade så slog det mig att jag behöver en ny väska! Okej, egentligen har jag vetat det väldigt länge men jag har bara skjutit upp det en halv livstid.. Men idag besämde jag att när jag ändå skulle följa Christin till bussen så kunde jag ju lika gärna köpa en väska i samma veva. För som sagt, en väska behövde jag! Så därför köpte jag två. 
Jag är inte så duktig med väskor, alltså jag tycker faktiskt inte ens om väskor egentligen och vill alltid slippa bära med mig någon men på senare tid har jag insett att jag faktiskt måste ha väska.. suck. Nu har jag ju iallafall två att välja mellan och det var ju lite kul att en inte var bara svart också för den delen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0