Martha och män

Igår så hade jag och Martha ett litet samtal om killar och vem vi ska gifta oss med. Vi spådde faktiskt varandra och Martha ska gifta sig med Harry från one direction och få 5 barn och bo i ett tält, jag ska visst gifta mig med Zayn (??) från one direction få fyra barn och bo i ett hus.

Men innan vi spådde så pratade vi som sagt och såhär resonerade Marta...

"I want to marry a rich man, because then he could buy me a jacuzzi, actually I might want to marry two rich men cause then I would get two jacuzzis! But.. usually rich men are fat because they can buy alot of alcohol.."

..ja, vad ska man säga, hon lät väldigt säker på vad hon ville och jag tror att Harry är tillräckligt rik för att köpa henne en jacuzzi och han är inte särskilt tjock vad jag har sett så jag tror hon har hittat den rätte. Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0