Måndag

Idag är sista dagen på lovet för barnen (herregud vilket långt påsklov de har!) men första arbetsdagen för min värdmamma. Det betyder en heldag med barnen för min del. Vi ska fara på en liten utflykt till ett museum inte allt för långt bort och ha med oss picknick och så. Det känns himla mysigt! 

Egentligen så skulle vi ha tagit med oss en annan pojke också men sedan insåg min mamma att detta faktiskt är sista dagen som jag kommer vara ensam med barnen en heldag och då tyckte hon att vi skulle få vara ensamma. Det är jag glad för! För när jag insåg det med så kände jag samma sak. Jag vill ju inte att någon annan ska inkräkta (?) på våran sista heldag tillsammans! 

Nu ska jag äta frukost och sedan börja göra i ordning våran matsäck. Ha en bra dag så hörs vi ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0