I'm lost, lost in dreams and reality

Tumblr_mk6aj9qf671r4spazo1_500_large
Jag bröt ihop lite snabbt och utanförvarning alldelens nyss. Jag satt som vanligt vid datorn sen kom det som en stor kall rysning/dusch/basebollträ/nånting över/på/i mig och jag bara började gråta. I ca 25 sekunder, sen tog det slut men jag känner mig fortfarande väldigt ledsen. Det händer ganska ofta numera, men det är kanske inte så konstigt egentligen med tanke på att jag bär på väldigt många olika känslor för stunden. Så nu lyssnar jag på disney, kollar på disney bilder samt läser citat av Walt Disney. Disney får mig alltid på bättre humör och Walt Disney var, som jag nämt tidigare, en mycket klok man enligt mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0