Harry Potter och en dinosaurie

Ok, jag vet, det är fett mycket Harry Potter nu.. jag ska sluta, påriktigt. Jag råkar bara befinna mig i värsta Harry Potter kapitelet i mitt liv just nu, ursäkta. MEN jag måste få visa detta för det var så kul! Ni vet när man beställer pizza så kan man be att de ritar något? Jag har aldrig testat det så igår bestämde vi oss att det var dags att be om en bild.. 

Vi kunde dock inte bestämma riktigt vad vi ville ha så vi skrev båda...
...och båda var vad vi fick. Hahahahaa! Även fast dinosaurien mer såg ut som en konstig anka och Harry ser flitis ut, saknar ärr och tydligen heter "Horry Potter".

Hahahahaha! Så från och med nu ska jag alltid be dem att rita något, man har som något extra att se framemot - om de ritat en bild och i så fall hur den kommer att se ut. ASKUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0