Godmorgon Tisdag!

Godmorgon! Idag är det en grå dag i både väder och humör men förhoppningsvis beror det bara på att jag är lite trött. Vädret är förövrigt egentligen mer vitt såg jag nu men då låter det som att det snöar och det gör det inte. Det är bara molnigt så det kunde ju vara värre. 

Idag jobbar jag, men som vanligt under loven så vet jag inte riktigt vad mitt arbete kommer att bestå utav det. Det är även av den anledningen som jag vaknade av väckarklockan halv 8 redan eftersom jag inte vet när resten av familjen har tänkt sig att vakna. Förstår ni varför lov inte riktigt är en favorit? Kanske inte, men det är de inte, men what to do. Jag ska gå ner och äta frukost nu och sen försöka klura ut hur jag ska jobba idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0