Fredag

Oj shit, är det redan fredag? Sjukt ju! 

Idag ska jag, som jag sa igår, se till att få klart allt mitt arbete för det känns skönare att ha allt gjort i tid så att jag slipper stressa på söndag eller något. Sen ikväll så ska vi fira Wendela för det är hennes födelsedag idag, det blir nog jätte kul tror jag och det känns skönt att ha en anledning att lämna huset för jag är i en period i mitt liv när jag inte riktigt orkar "ta tag" i saker. Det känns liksom skönast att ligga och göra ingenting, men det är ju inte så roligt så lite födelsedagsfirande blir bra! Även fast jag kommer ta det himla lugnt för jag vågar fortfarande inte riktigt lita på min mage... det börjar liksom "bubbla" och hålla på så fort jag har ätit. Det är synd, för egentligen vill jag äta pannkakor men jag tror inte att jag skulle klara av det.. Jag får "trösta" mig med att vi hade ett himla bra pannkakskalas förra veckan, fast det tröstar inte egentligen, det frestar bara... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0