Fredag!

Hej! Idag har det varit full rulle hela dagen. Det började med att jag imorse var ensam med barnen, men efter ett par timmar bara så kommer Martha fram till mig och säger att hon mådde bra och hon såg verkligen inte särskilt kry ut.. hon hade dessutom varit väldigt olik sig hela dagen, ville inte äta eller någonting. Så vi kollade om hon hade feber och just som vi konstaterat att hon inte hade det så spyr hon. 

Åh, det skär i mig så fort barnen inte mår bra.. jag ville mer än något bara byta plats med Martha så att det kunde vara jag som mådde dåligt och inte hon.. 
Så vi kollade på film och tog det lugnt och nu mot kvällen mår hon bättre och det är ju en himla tur! 

Ikväll ska jag sitta barnvakt hos Marthas kompis och det känns perfekt! För vädret är uselt, det regnar och är bara allmänt trist.. jag trodde ju att våren äntligen var påväg men så tur hade vi inte. Och när vädret är uselt känns det inte såå kul att gå ut tycker jag, sen behöver jag som vanligt extra pengar och jag är inne i en period när jag vill se på film hela tiden. Kanske är det ikväll jag äntligen ska få chansen att se sagan om de två tornen kanske? Jag får ta med mig datorn och hoppas att det finns internet till mig. 

Dags att rulla, ha en bra kväll! 

(publiceeeeerades aldrig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0