Första packningen klar!

Det kändes lite sjukt att packa kläder som ska få åka hem till Sverige redan nu, även fast det bara var lite stickade tröjor, vinter jackan och så, men ändå. Men det känns skönt också, för varenda plagg som åker hem innan min "stora" packning är ju bra för jag får mindre saker och mindre risk för övervikt eller extra väska. 

Det kommer förövrigt att kännas så konstigt när allting ska packas ner.. jag undrar hur mycket det kommer bli i slutändan? Förmodligen sjukt mycket mer än vad jag tror! Liksom det är ju inte bara kläder, utan det är ju allt som jag har köpt här, plus allt jag tog med mig och bara det (det jag tog med mig) var ju en väska ensamt! Ojoj... tur som sagt att min pappa kommer helgen innan jag åker och kan ta en hel väska då! Det kommer jag tjäna så sjukt mycket på alltså. 
 
Sist var min väska full utav paket. Seriöst, halva väskan var ju paket ser jag nu???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0