De tre tanterna och Rebecka

Hej igen! Nu är jag tillbaka i mitt hem efter ett helt dygn omgiven av tre tanter i sina bästa år. Höhö. Vi smugglade ju nämligen in mig på deras hotellrum igår utan att riktigt veta om det var tillåtet eller ej (det gick iallafall bra för vi blev inte påkomna). Så igår fick jag känna mig liten och somna bredvid min mamma♥.

Idag har vi fortsatt att vandra runt i London och vi avslutade kvällen med att se Phantom of the Opera tillsammans med min värdmamma. Det var riktigt trevligt och jag, som inte hade den minsta aning om vad musikalen handlar om, blev glatt överraskad och tyckte att det var jätte bra! Jätte jätte bra! 

Men nu är jag alltså hemma igen och ska krypa till kojs för imorgon kommer ju nämligen de ju nämligen hit, hem till mig, och kommer träffa även mina barn. Det ser jag jätte mycket framemot! Något jag ser mindre framemot är att tvätta bort sminket... jag tycker alltid att det är så jobbigt eftersom jag egentligen bara vill lägga mig och sova.. 

Två fula bilder på mig och mamma (tyvärr..) På en säger, inte vi, utan en man som gick förbi "cheese" och på den andra säger vi "västerbottensoooost" Ni kan ju bestämma själv vilket som gav ett bättre resultat. 
Här är mina tre turist vänner som jag har så roligt med! Påriktigt, en av den absolut roligaste trion jag umgåtts med! Sen var det ju stiligt att de har ställt sig i "tripp trapp trull - ordning" så fint på detta kort. När vi gick över towerbridge så började det tjuta och jag blev glad för jag förstod att det betydde att de nog skulle öppna bron. Och det var jätte kul för jag misstänker att det kan vara sista gången jag ser towerbridge och även om jag skulle komma tillbaka till den så är det ju inte garanterat att den öppnas, men nu har jag fått se det! 



Kommentarer
Postat av: Anette

Hej hej, "mittentanten" tackar för fantastiska dagar!! Kram kram

Svar: Tack själv! Det var jätte kul att ha er här. Kram!
Rebecka Wallgren

2013-04-22 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0