23-04-2013

Nu är det dags för mig att skriva igen känner jag, men jag har verkligen inget intressant att berätta tyvärr.. 

Mitt liv fortsätter att vara ett enda stort blurr största delen av tiden. Jag försöker varje dag inse att jag ska åka hem om lite mer än fem veckor, men misslyckas lika mycket varje gång med att förstå. Jag myser och leker och pratar med mina barn så ofta och mycket som jag kan, och älskar dem mer och mer för varje dag som går (hur ska jag någonsin kunna lämna dem?..) Sen tänker jag på mitt senast tillkomna "problem" - sommarjobb. Inte helt oväntat så har jag inte fått något... duh duh duuuuh... Inte helt oväntat som sagt men det innerbär problem. Men det är ändå inget jag kan lösa nu, jag visste att det skulle vara dubbelt så svårt när jag var i London och eftersom att det är nog svårt när jag är i Skellefteå så hade jag inga förväntningar. Jag får leva fattigt i sommar helt enkelt! 

Som sagt, annars händer det verkligen inte mycket i mitt liv just nu. Jag fyller år om 6 dagar och jag ska till Brighton på lördag, det är ju visserligen lite spännande men det händer ju först på lördag. På söndag ska jag köpa presenter till mig själv samt fira någon slags valborgs med Rebecka. Så min helg ser lovande ut och om vädret vill fortsätta vara fint så ser jag inget som kan gå fel! (om vi inte missar tåget då..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0