13-04-13

Godmorgon! Eller Goddag, jag har faktiskt varit vaken ett tag nu. Idag var det tänkt att jag skulle fara till Wendela och äta pannkakor och se film med henne och hennes barn men jag insåg just att tiden tyvärr inte kommer räcka till för jag måste vara i Camden klockan 3 och då Hammersmith ligger typ rakt på andra sidan av London så skulle jag bara hinna vara där ca 30 min och det kändes ju lite onödigt.. 

Så istället får jag ta mig något att äta här och vänta in rätta tid punkten att fara. Jag kommer sedan gå direkt till Linda och umgås med henne ikväll så ni ser mig nog inte igen förrän söndag. Alltså varför envisas jag med att alltid berätta det? Nåja, ha en bra lördag iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0