Tisdag!

Bloggen har fått lida mer än jag trodde men så kan det vara. Jag (vi) har varit upptagna med att shoppa, bli mer eller mindre skrämda i London dungeons (och även bli "lurade" att åka frittfall!!) sova och äta onyttigt Jag skämtar seriöst inte när jag säger att jag nog har ätit mer onyttigt dessa tre dagar än vad jag normalt gör på ett halvår (!!) Men så kan det också vara ibland. 

Vi (eller iallafall jag, jag kan ju bara tala för mig själv) har det iallafall jätte bra och jag själv tycker att fredagen närmar sig alldelens för snabbt... tur att jag har lite saker att se framemot så att jag inte blir helt deprimerad när Albin åker tillbaka till Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0