Positiva tjejen nr 1!

Kom på en till sak som är jobbig med att jag ska hem och det är att jag bara har fyra dagar hemma, tror jag.. inte mycket mer iallafall, och det gör ju att när jag väl är hemma så kommer jag ju inte hinna träffa så många. Sist var ja hemma tio dagar och det räckte inte ens! Så det är nästa sak som jag är lite ledsen/arg/irriterad på, för när jag väl far hem så vill jag ju gärna hinna catcha up lite med alla, men nu kommer jag som inte riktigt ens ha tid med det är jag rädd och det gör mig ju inte precis mer taggad... 

Okej, nu ska jag sluta vara så himla negativ och gå och sova istället. Sov jätte dåligt inatt och drömde massa jobbiga drömmar. Ursh. Hoppas på bättre sömn inatt. Sov gott alla där ute och förlåt för mina negativa tankar. Självklart ska det bli lite kul att komma hem och se lilla Skellefteå igen, det blir ju inte allt för ofta!
Det råder brist på bilder känner jag... inte bra inte bra. Detta är då för ganska exakt en månad sen! Herregud, det känns typ som hundra år sedan..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0