OPPA GANGNAM STYLE!!

Ifall någon hade gissat att jag skulle till Sydkorea hade det ju varit en bra gissning men inte rätt, utan jag skulle till en klubb här i London för att få se Gangnam-killen live (första gången i Europa tror jag det var!) Han var faktiskt förvånasvärt bra måste jag säga och publiken var galen och alltså, då menar jag inte bara med att sjunga med och dansa utan jag menar även mot honom. När han hade sjungit klart och skulle av från "scenen" (dansgolvet) så var han omringad av fyra (?) vakter och tro mig, det behövdes! För folk kastade sig helt seriöst efter honom... haha! Lite tråkigt för jag hade hoppats att kunna få ta en bild med honom men nu gick det inte ens att försöka... 

Jag får nöja mig med det totalt ur usla bilder som jag tog, att jag rörde hans axel och kunde se svetten i hans panna. Haha! Det var en kul kväll iallafall men nu ska jag sova. Godnatt! 
Bästa bilden jag fick på själva dansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0