Det blir inte alltid som man tänkt!

I samma stund som jag publicerade förra inlägget kom jag på att det kan vara en bra idé att kolla öppettider och så, och tur att jag gjorde det för det visade sig att de stängde mycket tidigare än jag trodde så jag skulle inte ha hunnit (brukar nämligen vara jätte lång kö och sånt) så jag bestämde att jag fara direkt jag lämnat barnen på skolan imorgon istället. Lika bra det för jag var jätte trött så nu har jag hunnit sova ett tag också. Skönt, annars hade jag nog inte varit så kul för barnen är jag rädd. 

Så det blev inte riktigt som jag hade tänkt, men det funkar ändå. Nu ska jag börja liva upp mig själv så jag orkar fara och hämta barnen! 
Så mycket kärlek!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0