Dear Rebecka..

Detta gav Martha till mig. Brevet glömde jag dock att ta kort på insåg jag nu men det gör inte så mycket för det skulle ändå inte ha synts så bra. Det var iallafall en teckning på ena sidan med en hjärt gubben och en stärn gubbe och på andra sidan hade hon skrivit: 

Dear Rebecka
I love you. I wish you could stay with us all the time.

Lots of Love Martha 

Jag gråter seriöst nu när jag skriver det. Vet ni hur rörd jag blev? Jag kunde knappt förmå mig att tacka henne ens för jag var så rörd. På samma sätt kan jag inte komma på något att skriva här för jag blir så rörd när jag läser texten. Att ett av barnen jag tar hand om önskar att jag kunde stanna med dem föralltid är nog det bästa betyget och det finaste en au pair kan få höra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0