Banken - Check!

Åh vilken härlig känsla! Nu har jag alltså varit på banken och lagt in pengar på mitt bankkonto. Jag har även ringt till hjälpnumret och fixat min internet bank så nu kan jag logga in där igen och hålla koll, Så skönt när allt är gjort! 

Dock var det aningens irriterande för när jag hade pallrat mig ner till banken och ska öppna dörren så ser jag att det står att de inte öppnar förrän 10 på just onsdagar...inte det roligaste, men jag tog mig istället en liten sväng runt cp gatan och köpte två julklappar. Vet dock inte riktigt vem som ska få dem, men det var mer en sån där present som kan funka till vem som helst och vissa är ju svåra att komma på presenter till och då är detta en sån sak som skulle funka bra. Anledningen att jag köpte dem nu var att det bara fanns två kvar så det kändes säkrast att ha dem  för säkerhetsskull ifall jag inte kommer på något till någon. Haha. Jag köpte även en tomteluva och dekorationer till julklapparna. Alltså jul jul jul, det är allt som finns i min skalle. Nä förresten, det finns en sak till - glass! Jag köpte även en Ben&Jerrys för jag råkade gå förbi den och så kostade den bara 2.25 pund och då kunde jag ju bara inte låta bli! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0