24 November

Om en månad är det julafton!!!!!!!!!!! Woho!!!!! Jag har nog aldrig varit såhär taggad, undrar om det kan ha något att göra med att jag är så långt borta och på julen får jag komma hem igen? Vem vet, vem vet.

I skrivande stund har jag iallafall ett stort problem som innebär svåra val. Det är nämligen så att jag inte fick riktigt så mycket sömn som jag hade hoppats på så jag är trött men jag vill jätte gärna hinna träna. Problemet blir att jag ska vara vid Hyde Park corner runt 2 någon gång, det betyder att jag bara har tid för en av sakerna. Så antingen sova eller träna? Hmm.... svåra val det här.. Jobbigt liv. Jobbigt och tråkigt, ursäkta för det. Att jag bara skriver om tråkiga saker menar jag, jag ska försöka skärpa mig och hitta på lite roligare saker att göra och lite mer varierande så att det blir lite roligare att läsa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0