Vars for tiden??

Fan... jag som hade planerat in att plugga för mitt liv ikväll men inte blev det så inte. Jag fastnade framför massa skor och annat trams på datorn. Inte bra Rebecka... Jag måste nämligen ha klart en debattartikel till svenskan på TISDAG (!!) Har jag börjat? Självfallet inte. Får skriva tills pennan, papperet, händerna, ögonen, ALLTING glöder imorgon helt enkelt.

Angående varningen om min blogg så verkar det som att det bara är min dator som spelar mig ett spratt (ovanligt..) så det verkar inte som att det drabbar er. Jag ska med andra ord bara blogga som vanligt. Men till dig, min "kära" dator skulle jag vilja be att sluta upp med att blockera mig själv från min egna blogg! Det är en order! Tack och godnatt!
Vill ha sommar och långt hår! (och mer lämpliga och bra bilder till bloggen) 


P.S om det ändå inte skulle funka för er att se min blogg så funkar det om man följer mig på bloglovin kollade jag upp så det kan ni göra ifall ni går under utan min blogg (hur ni ska kunna läsa detta är dock en annan fråga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0