Kanske den tråkigaste fredagen någonsin..

Hur har jag spenderat min fredag samt första dagen på lovet? Jo nämligen genom att packa och städa mitt rum tills klockan halv elva typ...suck... men så går det om man ska fara till fjällen klockan 8 imorgonbitti och inte har packat eller städat rummet på år och dar (HATAR att fara iväg på nån resa utan att städa rummet och sedan komma hem till stök..) Höll på att göra en break och fara till en förfest runt hörnet bara för att ha gjort något annat tills jag fick veta att de skulle dra ut på 20 min så då kändes det lite onödigt.

Och när jag sen ÄNTLIGEN var klar med allt och tänkte mysa till kvällen lite och se film med min bror så somnar han 40 minuter in i filmen och där försvann halva nöjet..suck.. Nåja, jag får ta och njuta av lite glass och sedan sova. Kan ju faktiskt vara rätt smart med tanke på när jag måste upp imorgon....

Förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0