Jag har inget att berätta

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
Ja det gjorde den

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
Jag är ju nästan redan det så

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Oj, haha ingen aning. Det är jag aldrig medvetet.

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Självklart, jag brukar göra det ibland eftersom att det är mycket trevligare att möta någon som ler åt en.

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
Nä, det skulle jag väl inte påstå

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
Nä. Eller jo. Eller jag vet inte. Har typ inte hört någon låt idag

7. Vad exakt har du på dig just nu?
Jeans, stickad tröja, sockar, underkläder och...ja, det var allt.

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
Ja det gör jag

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
På hemmaplan - mjukisar  På bortaplan - jeans

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
OJA! förhoppningsvis

11. Är du en social eller en asocial person?
Social

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
Albin? Hallåå

13. Vad sägs om "R"?
Ja det har jag

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
Det beror väl på vem och vad som sägs, men lite skulle jag nog bry mig iallafall

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
Ja det skulle jag nog göra

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
Jadå, fler än en till och med.

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
Vet inte, den här dagen har varit rätt bra. Men kanske lunchen eller allt plugg som väntar på mig..

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
Hahaha ja så länge det är den speciella killen och inte någon annan. Hahaha

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
Nä, det vore rätt äckligt ifall jag vore tillsammans med min bror tycker jag

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
Pojkvän?

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
Japp


22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
Albiiiiin

23. Får du en massa förkylningar?
Typ, men bara små irriterande som man inte blir riktigt "sjuk" av

24. Är det någon som hatar dig?
Inte vad jag vet

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
Det går som i perioder det där. Förra året älskade jag det men nu är jag inte riktigt lika sugen, nu är det barnfilmer som gäller.

26. Vill du ha hål i din tunga?
Nej. Jag ville men inte längre

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
Ööh kanske första året i mitt liv för det minns jag inte och gjorde väl egentligen inte mycket mer än att skrika.



28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Igår

29. Tror du någon har känslor för dig?
Ja det hoppas jag annars känns det ju lite förargligt

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
Det gör någon säkert, jag menar vem gör inte?

31. Hade du en bra dag igår?
Bättre än förväntat men inget jag kan skryta med

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
Japp!

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
Ja det har hänt

34. Vad är det bästa med skolan?
Allvarligt så ingenting typ. Eller jag gillar när jag får känna mig smart

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
Hahah men jaa

36. Var du singel under förra sommaren?
Nej det var jag inte. Eller det menas sommaren som var va?

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Hahaha gud nej!

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
Neej. Jooooooooooooonas♥

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
Ja nästan jämt typ.

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
Alltså nä, typ inte. Dock tror jag att jag är typ världsmästare på det.

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
Men vilka frågor. Ja det har jag.

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Jag föredrar båda. Behöver liksom både och.

43. Hur är ditt hjärta?
Friskt och starkt och pumpar blod precis som det ska.

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
Ingen aning. Det är inte så att jag brukar fundera på det precis.

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
Nej. Så länge jag inte blir nerdrogad och sedan kysser någon medans min hjärna är på villovägar.

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
Nej? Det är ju bra att han vågar det och så men det är ju inte precis så att jag blir värsta glad

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
Ehm... oj det minns jag inte. Säkert mamma.

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Ja

49. Vaknade du arg?
Nej jag vaknade faktiskt jätteglad

50. Är du en svartsjuk person?
Nä det skulle jag inte säga.

51. Senaste person du gråtit framför?
Albin

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Jadå

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
Självklart

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
Nej, isåfall har de hållit tyst om det.

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
Inte min typ men säkert någon annans.

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
Fråga hur länge det hade pågått antar jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0