Godnatt!

ÄNTLIGEN är toa nr 2 klar och redo att skitas på! FAN vad jag har saknat den!!! Haha, men allvarligt, vet ni hur jobbigt det är att behöva gå upp för en trapp när man vaknar mitt i natten och måste uträtta sina behov? Eller när man ligger mysigt nerbäddad i sängen och sedan måste pallra sig upp för att borsta tänderna. Liksom tuuuuuusen gånger jobbigare än att bara gå ut genom dörren, till höger och sen till vänster. Så hjärtligt välkommen tillbaka kära nedervåningstoa. I have missed you really really mutch and now we will be together foreveeeeeeer!!!♥♥♥

(bild kanske kommer senare om jag orkar, nu är jag för trött för att orka ta någon...hehe)
Istället får ni se ett gulligt litet brev som jag fick från ett av barnen idag. "Här, du får läsa vad det står sen.....*rodnar*" Awwwww barn är för söta!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0