Femtonde mars


Godmorgon. Idag bad jag verkligen gudarna om att vi skulle slippa ha matte då våran lärare är i Stockholm, men eftersom att jag inte visste säkert och inte vågade lita på att gudarna skulle döda den kanske existerande vikarien beslöt jag att leta reda på lärarens nummer och ta reda på sanningen. Vi har vikarie...fan, idag var verkligen en dag då jag hade behövt få ligga kvar i sängen och ruttna och inte göra ett skit. Inte min dag helt enkelt. 

Men skolan är ju ett måste om man vill lyckas med sitt liv och ha kvar sitt studiebidrag (vilket jag vill) så det är bara att fara och kriga. Tur att jag har barnen ikväll, för där går det inte att vara på dåligt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0