Tillbaka!

Nu har jag fixat mobilen och önskat alla expediter en glad midsommar och förklarat vad det är ifall de inte hade hört talas om det förut. Har även köpt lite saker till mig själv som jag tänkte visa. Visserligen bara tråkiga saker men jag har inget bättre att visa. Måste börja köpa roligare saker, men det kommer för nu har jag nog faktiskt köpt klart alla "måste" saken som jag inte fick med i resväskan. Så i framtiden blir det förhoppningsvis lite roligare. 
Rakgel för att det var 2 för en och då kändes det värt, brukar annars egentligen inte använda rakgel. Ett balsam som jag älskade när jag var liten men hur jag än har letat Skellefteå runt har jag inte kunnat hitta det någonstans sen jag var typ 12. Så ni kan ju tro att jag ville slå volter när jag såg att det fanns här. Luktar hur gott som helst och bara 99pence desssutom (min favorit affär, allting kostar 99pence eller mindre. Jätte bra affär att köpa små skitsaker som man inte orkar betala mycket för)
En pincett. Kan knappt förstå att jag klarat mig utan en så här länge. Men som tur är så är mina ögonbryn ljusa så knappt någon mer än jag själv märker att de är lite vildvuxna. Nu är de iallafall fina igen!

Nagellack borttagningsmedel. Det förra jag köpte funkade inte och då är det ju inte så värt att ha det. Hoppas detta funkar bättre!
Samt lite nagellack. Kan ju hända att Martha och Malou vill ha naglarna målade igen idag så nu har de lite fler färger att välja ibland. Sen tyckte jag att jag hade lite för lite nagellack och när han jag köpte dem av var så snäll att ge mig 6 för 5 pund kunde jag inte motstå. Hehe... 


Nu har jag iallafall ganska väldigt mycket bråttom. Måste hinna duscha och måste gå och hämta Martha och Malou om 25 minuter. Ojoj, det är bara att lägga i full växel och hoppas på det bästa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0