10 dagar kvar

Min nedräkning har börjat påriktigt. Nu kommer jag räkna dagar i hopp om att börja förstå hur nära det är. 10 dagar, sjukt! 

Naglarna blev iallafall riktigt bra tyckte vi allihopa. Lagom och inte för mycket som (och ingen av de jag visade er) Blev lite glitter och sånt men jag kan visa bilder sen för jag är hos Albin nu och har ingen överförningssladd (eller vad det nu heter) Passade på att åka med mina kusiner in till stan så att jag kunde få testsova i andra delen av lägenheten för första gången. Spännande. 

Just nu är livet inte så spännande, Albin spelar och försöker döda någon boss men dör hela tiden så han lyckas inte (fast nu gjorde han just det visst) så jag har bara legat och kollat på någon konstig dykar film i tio minuter. Men nu är Albin som sagt klar så nu blir det andra bullar. Godnatt!


Typ så ser de i filmen ut fast det är en tjej och en kille och de är inte glada för de är fast ute i havet för deras båt är borta och de har just blivit brända av maneter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0