Underhållning

Under mina promenader fick jag se lite "gatu underhållning" eller vad det nu kallas. Tycker sånt är lite roligt, hehe.

En guldig gubbe som satt i luften på bara ett ben!!!!
En silvrig gubba som satt i luften på inga ben!!!!!!!!!!! wow

En jonglör......som även tyckte om att gå bakom människor och härma dem. Roligare än det låter jag lovar!

Jag förstår inte riktigt de människor som just flyttat till London och bara åker tunnelbana för

1. Det är dyrare
2. Det stinker och är läskigt på kvällen 
3. Man ser ju ingenting!! 
 
Jag offrar hellre mina fötter och går så att jag får se på allt jag passerar och därmed lär jag mig ju faktiskt mer hur stan ser ut. Även om det kommer ta lång tid innan jag kan känna mig säker på vars jag går men jag lär mig ju mer än vad jag gör under jorden iallafall! Men självklart kan jag ju inte gå hur långt som helst men då finns det ju bussar som är mycket bättre (enligt mig) för: 
 
1. Det är billigare 
2. De är röda
3. Man ser ju!!! 

Så för mig är det inget snack om hur jag färdas. Tåg är okej och det alternativet jag tar om jag måste ta mig in till London snabbt men de finns ju inte i centrala London så då blir det buss och promenader. Mycket bättre! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0