Två brev senare...

Det här med att skriva brev var ju faktiskt rätt roligt. Sen är det ju roligt att få brev, tycker jag iallafall bara för att det aldrig händer liksom, så då blir det extra kul för att jag tänker på hur kul det blir för de jag skriver till när brev väl kommer. Makes sense? Hoppas det. 
 
Fick lite skrivkramp (en negativ sak) samt att pennan blev trött. Tror det betyder att det är dags att se film. Får se vad jag hittar i mitt lager, går inte att ladda ner något nytt här för alla sidor är spärrade så jag är fast med de filmer jag har. Kanske Angus thongs and perfect snogging kan vara något? Den är ju engelsk så det är ju lite roligt. Sen är filmen roligt så då blir det mer än lite roligt. Har ni sett den? Om inte borde ni göra det! (iallafall om ni är tjej) för den är jätte rolig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0