Trasig kamera och inget internet..

Hej igen! Jag är nu tillbaka i mitt rum i London och jag har faktsikt saknat det riktigt mycket! Men inte lika mycket som jag har saknat internet... jag satt i närmare två timmar tror jag igår kväll och kvällen innan det och försökte desperat få det att funka men utan att lyckas... ursäkta för det. 

Sen har min kamera gått sönder igen, otroligt! Såhär kan jag ju inte ha det! Så på fredag åker jag in igen och kommer då kräva en ny för såhär kan jag verkligen inte ha det!

Men förutom dessa två mindre katastrofer har jag haft det riktigt riktigt bra! Med runt 30 grader och klarblå himmel och som uppgift att ligga vid poolen som sagt vore jag en dåre om jag sa något annat. Vi kunde lika gärna ha varit i Spanien eller något. Detta förtjänade vi efter det usla väder som vi haft!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0