Tråkigt väder igen

Efter att ha haft sol hela dagen och gått och svettats i mina jeans (eller ja svettats var väl att ta i men jeans var lite för varmt idag) så har det nu börjar regna igen. Dock inte så mycket, det är mest bara grått och tråkigt... 

Så mina blommor blev ledsna... jag med för nu måste jag slänga dem... Några som inte blev ledsna var Martha, Kit och Ella som genast ville ut och leka i trädkojan. Tur att någon blev glad av dåligare väder. 
 
Det enda positiva är att regnet kommer dölja mina tårar ifall det skulle råka bli så att jag gråter av glädje att träffa Jonas. Han befinner sig nämligen på Engelsk mark om allt har gått som det ska och jag sitter som ett barn på julafton och väntar på ett sms där han säger att han har satt sig på tunnelbanan för då kommer jag hals över huvud att springa till bussen och åka och möta honom. Kom igen Jonas! Gå på tunnelbanan snart!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0