Tonight!

Efter att ha knackat på dörren och fått svaret att komma tillbaka imorgon eftersom att hon var upptagen med sin pojkvän ikväll (oh ohhh) pratade liksom bara med hennes mamma, så gick jag för att möta Naz på en pub på lordshiplane. Vilket var bra. Har inte riktigt velat gå så långt ifrån huset den senaste veckan men jag kände att dert var dags att börja ändra på det. Tur att Naz är snäll, hoppas verkligen han fortsätter vara det... Iallafall så satt vi och pratade och han gav mig tips på vad jag kan göra med Jonas när han kommer hit, bra det för jag har ju ingen koll på London än så länge, haha. 

Sen följde han mig hem och köpte mig en ben and jerrys på vägen hem. Åååh, glass!! Nu ska jag frossa och sedan sova. Imorgon jobbar jag egentligen inte, jag ska nämligen med på Martha och Kits klassresa så förbered er på en död blogg imorgon men en massa bilder senare (förhoppningsvis) Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0