Tillbaka!

Hever Castle var verkligen helt fantastiskt! Inte egentligen slottet i sig utan trädgården/trädgårdarna runt omkring. Herregud! Jag har tagit sjukt mycket bilder men alltså hur många jag än visar så kommer det inte gå att visa med bilder hur fruktansvärt vackert det var alltså! Jag ville nästan gråta och jag skämtar inte. Så galet fint! 

Jag har lätt hittat platsen för mitt framtida giftermål. Punkt slut. Nä men allvar, typ. Absolut bland de vackraste ställen jag någonsin varit på, om inte det vackraste stället! Otroligt glad och tacksam att jag fick följa med (extra plus är ju att allt blev gratis för mig eftersom att det var på en skolresa, hihi) Nu ska jag redigera klart bilderna och sedan välja ut de finaste och visa för er. Sa ju att jag hoppades på coola bilder, glöm det, för slottet var verkligen inte så coolt och man fick dessutom inte ta bilder på insidan så nej, inga coola bilder. Bara fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0