Svar:

Fick förresten en fråga om Hur jag fick mina ärr. Glömde helt bort den delen, så jag tänkte att jag svarar på det nu innan jag ska sova. 

Jag fick mina ärr på ett helt idiotiskt och pinsamt vis. Jag sprang helt enkelt från en massa poliser inne på stadsfesten förra året för att de ville prata med mig. Någon såg det och trodde väl att jag hade snott något så den fällde mig (alternativt så fällde jag mig själv, men det är roligare att skylla på någon annan, hehe) I fallet så slog jag alltså huvudet i marken och fick lite sår. Förstår dock inte hur det kunde bli tre små "prick sår" men så blev det iallafall. 

Det var historian om hur jag fick mina ärr. Lite roligt, lite pinsamt, lite dumt, lite idiotiskt och lite skrattretande. Har inte ni någon kul historia om något ärr ni har? (alternativt någon tråkig historia) Har hört att det är ett bra sätt att lära känna varandra, genom att prata om sina ärr och hur man fick dem. Förstår inte varför det skulle vara så bra men det är vad jag har hört. Nu ska jag sova, Godnatt på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0