Succé!!

De hemgjorde chicken nuggets:arna var en succé!! Sååååå goda och så himla enkla att göra. Allt du behöver är kycklig fileer och kornflakes. Busenkelt ju!! Ah detta ska det bli mer av. Mums!! 

Nu håller jag iallafall på att fixa till mitt utseende lite grand, jag ska nämligen utföra ett litet mission som inte riktigt känns,..normalt för min svenska sida. Men jag ska försöka ta fram min engelska sida samt min allra trevligaste och charmigaste sida och gå och knacka på en dörr där jag vet att det bor en tjej i min ålder för att jag pratade med henne i parken idag för att hon hade väääärldens sötaste hund. Skämtar inte! Hur söt som helst! 

Iallafall, det känns lite märkligt. Men vill jag ha vänner får jag inte ligga på latsidan och tro att de ska komma och knacka på min dörr, nejnej, jag måste ut och göra något åt saken. Som jag gör nu, får bara hoppas att hon är lika trevlig som hon verkade och vill hänga lite med mig. Haha. Önska mig lycka till!!!! 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg sjukt gott ut!! jag vill ha recept<3

2012-07-10 @ 00:28:46
URL: http://frokenkoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0