Street Party!

Nu är Street Partyt över och här är lite bilder från händelsen som var riktigt kul! Glad att jag fick möjligheten att delta!

Hela gatan var fint pyntad med viplar mellan lyktstolparna
"we ♥ denman road" 
Två poliser patrullerade runt. Typ som Kling och Klang tänkte jag dem.
Hattävligen började...
Alla deltagare gick i en liten parad så att alla fick se.
Sedan valdes vinnarna ut av en Jury och Martha kom trea!! Fast jag tycker, utan att vara partisk, att hon borde ha vunnit!
Hon fick ett pris iallafall och fick ta kort med poliserna
Här har vi alla tre hattarna (och barnen) på samma bild!
Deras bidrag i tårttävlingen
Alla andra tårtor. Min favorit var den med choklad fingrar runt om kring för den smakade choklad blandat med typ jordgubb... svårt att förklara men riktigt god!! 
Sen hade vi ett eget kakbakar bord
Med glasyr och strössel
Det var uppskattat och muffinsarna räckte inte länge..
Men Kit hann göra sig en, hehe. 
Joe också. Haha.
Smakar av tårtorna. Mmmmmm
Lite musik bjöds det på. Maddie (?) spelade Roling in the deep (?) på saxofon, inte illa! 
Och en gubbe med säckpipa vandrade runt.Sen avslutades det hela med en kattfotografering för att någon tyckte att det vore kul eftersom att väldigt många på gatan är ägare av en katt. Haha, kul ide! 

Såå det var det. Mycket roligt och god mat och dricka. Tur nu behöver jag inte förfesta! Haha, nä jag skojas. Det har iallafall nu blivit dags för den delen av dagen som jag kallar för "göra mig snygg" För om sisådär en halvtimme ungefär borde jag börja röra mig in mot London. Det är nämligen ett event för au pairer på en bar där och turligt nog så skulle Maria dit för Chris har sin syster på besök men nu kunde jag alltså ta sällskap med Maria så det känns ju bra. Det känns också bra för att då har jag någon att så följe med hem så att jag slipper färdas i London mitt i natten ensam.... Så det blir bra. Är taggad till tusen, så barnsligt taggad att jag vill lyssna på "Fanta o rosé" hehe, då är det illa. Det blir nog en bra kväll det här känner jag på mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0