Sportsday!

Idag har jag varit och kollat på Martha och Kits sportsday!


Martha och Kit var så taggade att de inte kunde sluta hoppa upp och ner!

utom när bollen kom förstås!
Eller när det gjorde grimaser till mig och kameran. Haha. 
Sen sprang de stafett. Och deras lag kom tvåa. Kit kom glad som aldrig förr och visade stolt upp sin silvermedalj. Bra jobbat!

Det var rätt kul att se, även fast det var rätt tråkiga tävlingar, men som vanligt kul att se. Imorn ska jag dessutom få följa med på deras skolresa till ett gammalt slott eller något sådant verkar det som. Wow! Det känns faktsikt jätte kul så jag hoppas att det blir av.

Nu ska jag nog ta mig en liten powernap, sov så otroligt dåligt inatt alltså. Första gången sen jag kom hit faktiskt. Vaknade hela tiden och sånt, så jag är lite trött idag. Så lite sömn gör nog susen. Sen har jag ont i halsen också så jag funderar om jag egentligen borde gå och köpa glass... det borde jag. Ja det ska jag för glass vill jag ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0