Simply fruity!

Nu är jag tillbaka efter en liten runda på cpgatan. Jag hittade mig en ny bästa vän : Simply fruity! Var jääätte törstig så jag gick in på en av pundshoparna för att hitta första bästa dricka och det blev denna som var riktigt riktigt god och när man får fyra flaskor för 1 pund så kan jag ju verkligen inte klaga!

Jag råkade även få med mig lite annat. 3 par skor igen... men jag kan faktiskt försvara mig själv. Sist köpte jag ett par låga svarta som blev mina nya favoriter men dock så går jag lite konstigt så jag skrapar typ tårna i marken 24/7 så de har gått sönder så jag tänkte köpa ett par nya. Sen såg jag att ett par skor kostade 5-7 pund och 3 skor för 10 och då kändes det ju faktiskt mycket mer värt att köpa 3 par. Det måste ni ju faktiskt hålla med om? (Mamma?) 

Sen lite annat som jag inte egentligen behöver men som fick följa med endå typ en hårborste, nagellack, kuvert (behöver!) och nånting som ska vara bra för håret. Men eftersom att hela min shopping tur gick för mindre än 20 pund så känner jag att det inte var så farligt alls ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0