Shopping

Idag har vi tagit en shopping tur på min gata, inte Oxford street eller något sånt vi körde det billigare alternativet och tar Oxford street imorgon om vi känner för det. Som misstänkt var det Jonas som stod för den största shoppingen. Jag fick nöja mig med en tröja och han fick nöja sig med ganska många tröjor, sex parfymer plus en extra och lite annat. Helt okej och inte har det kostat en förmögenhet heller. 


Min tröja. Lite konstig. Lite söt. Väldigt billig så det blev ett köp! (trodde ett tag att det rimmade och blev jätte glad,  sen insåg jag att det inte gjorde det, då blev jag ledsen)
Jonas parfymer. Den gula är "den extra". Han ville nämligen bara åt korken.
Sen köpte vi (han) en massa tuggummin som vi åt när vi var små så nu sitter vi med 14 tuggummin var i munnen (de tar liksom ingen plats) och känner oss som Rebecka och Jonas 4 och 6 år (eller något sånt). 
 
Nu ska vi ut på ännu en liten shopping tur i jakt på dressing till våra hamburgare sen ska vi äta dem. Nämnde ju tidigare hur goda jag tyckte att dem var så jag är överlycklig! Hoppas bara att Jonas tycker detsamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0