Seg dag...

Idag är en såndär seg dag när inget intressant händer. Jag gör inget intressant helt enkelt. Ska ta mig en lite powernap nu istället för det blev ingen imorse då jag blev lite för sugen på att leka med barnen men nu känns sängen och en liten tur till drömmarnas värld väääldigt lockande. Sedan hoppas jag som sagt på ett positivt besked om kvällen för jag är verkligen taggad på att gå ut och inte bara sitta här som en säck potatis. Jag vill dansa!! 
Förresten så är det nu bestämt att Amanda ska bo här hos mig i typ en vecka efter att jag kommer tillbaka från Sverige! Det är bra på flera sätt, dels för att jag saknar henne och dels för att jag annars skulle behöva vara ensam den helgen men nu kommer jag ha sällskap, åh vad kul!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0