Redigerar...

Det har tagit mig en halv evighet att redigera bilderna och ännu är jag inte klar (men det närmar sig) Sällan har jag tagit så många bilder på en och samma gång men jag ville verkligen inte gå miste om någonting! 

Jag har även hunnit med en liten promenad där jag köpte glass som jag nu har ätit upp medans jag pratat med mamma och pappa. Så jag har faktiskt tagit en paus i detta evighetsredigerande. Konstigt hur det kan ta så lång tid egentligen, jag menar allt jag gör är ju att ändra kontrasten typ (allt jag kan, hehe) Nåja, ska se till att bli klar snart! 

Har jag förresten sagt att vädret är stört (ja det har jag) idag har det ösregnat (som på bilden) i ena sekunden för att sedan gå till strålande sol i nästa. Helt omöjligt att klä sig rätt, hur man än gör svettas, fryser eller så är man blöt. Finns inget rätt och fel. Lucy är så arg över detta, vet inte hur många gånger hon har sagt "det brukar alltid vara sol vid den här tiden, det är juli!" denna vecka. Fick även veta idag att det har varit den kallaste sommardagen någonsin i Englands historia idag, eller ja sedan de började mäta temperaturer. Det är ju sjukt! Det måste bli en förändring snart annars är jag dömd att vara likblek hela sommaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0