Ratatouille

Idag har varit en bra dag på många sätt. Jag älskar att få se/höra/märka/känna att barnen tycker om mig och det har jag verkligen fått idag. Tillexempel när jag stod och väntade på dem i parken och när de sedan kom och gick genom parken och såg mig så skrek dem "Rebecka!!!" och sen sprang alla tre emot mig och mer eller mindre hoppade på mig. Ett fint ögonblick i mitt liv :'). Sen nu när Martha har en kompis här för att sova över så vill de visa aaaalllt som vi brukar leka och göra och då känner jag också att "åh, bra att de gillar det jag gör!" Så idag har varit bra och nu ska jag tog smyga mig ner och kolla lite på Ratatouille med dem. Det är ju en rätt bra film! Disney i mitt hjärta alltså!!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0