Raggningsknep álà Ben 5 år.

Tänkte börja morgonen med ett riktigt bra raggningstips som jag lärde mig av barnens kusin Ben. Jag tänkte dela med mig det till er så att ni kan vara säkra på att ni slipper gå hem själva! 

För detta krävs dock att ni befinner er på ett ställe där det finns vissa regler och om man bryter reglerna måste man gå till sitt rum. Så se till att hitta ett sånt ställe innan ni börjar! 

Resten är mycket enkelt, det första ni gör är att hitta erat byte och sedan försöker ni bara få han/henne att bryta mot regeln. Varför? Ja vi kan väl se vad Ben hade i åtanke... 

Sloane (hans byte): Why do you want me to do that? 
Ben: Because then you'll be send to your room and then I can come with you so we can hace som peaceful time. 


TADA! Så enkelt var det. Nu har ni ett stensäkert raggningsknep att använda ikväll! Tack för mig och Godmorgon!

Enda bilden där Ben finns med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0