Promenad


Idag gick vi en promenad runt omgivningarna här omkring, köpte choklad och kollade på utsikten från One tree hill. Nu är vi hemma och så är även familjen..? bara sådär liksom och ja, det känns sådär, hade liksom sett framemot en sista kväll med bara Jonas men nu blir inte det av, vi hade liksom sparat hamburgarna till ikväll för att vi aldrig blev hungriga och nu vet jag knappt hur det blir med det. Så jag är lite nedstämd just nu...tur att vi ska ut igen snart iallafall. 

Missförstå mig rätt, no hard feelings emot familjen men jag hade behövt en till dag ledigt och jag ville ha en dag för mig själv och jag var inställd på att vara ifrån dem och det kändes rätt skönt när jag lever så tätt inpå dem dagarna i ända. Sen att vi inte ens kunde få ett sms att de skulle komma hem kändes också lite jobbigt, var som inte ens förberedd på detta och det gör det hela lite svårare... ursh. Men som sagt, jag vill inte vara nere min sista dag med Jonas så nu ska vi skynda oss att äta lite mat och sedan fara ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0