Peter Pettigrew


Vill förresten passa på att berätta en rätt cool sak som jag fick veta igår (okej, jag tycker det är mer än coolt, jag tycker det är jätte coolt!) Jag fick veta att han som spelar Peter Pettigrew bor precis bred vid Lordship Lane (gatan där vi var igår) typ. Alltså bor han bara 20 minuters promenad ifrån mig! Wow! Haha. Jag vet en som heter Rebecka som kommer gå och ringa på varje dörr tills jag hittar honom! Okej, inte men seriöst. Wow! 

Nu ska jag fara iallafall, vet inte riktigt när vi hörs nästa gång eftersom att jag inte är säker på hur mitt internet kommer vara när jag kommer dit. Jag vet iallafall att ni inte kommer få lika mycket uppdatering som nu men jag ska göra mitt bästa! Nu måste jag skynda mig iväg, faktum är att jag redan är senare än planerat (som vanligt med andra ord...) Tur att det går fler än ett tåg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0