Nu har vi lekt lite igen..


Även fast jag blev väckt av barnens skrik kring halv 9 någon gång lyckades jag somna om och vaknade inte förrän halv 11 då det var alldelens tyst i huset. Skönt! Jag passade då på att duscha riktigt länge och "ordentligt" så nu är jag len som siden. Sedan kom mina små knattar hem och då var det slut på friden. Tur att de går att roa dem väldigt lätt med webbkameran. Men det är faktiskt lördag idag och det är min lediga dag och eftersom att jag dessutom ska sitta barnvakt i närmare ett dygn så kände jag att jag var tvungen att skicka ut dem efter en stund. 

Nu ska jag dock ner och äta lite frukost (hungrar ihjäl!) Är så frukost sugen att jag dör! Inte matsugen utan frukost sugen. Det är faktiskt en sak jag saknar med Sverige, eller ja, jag saknar fil. Bara vanligt fil. Det har dem inte här... inte vad jag har märkt iallafall. Bara mjölk och yoghurt. Det funkar också och mjölken var tack och lov bättre än förväntat!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0